mandag den 16. december 2013

Santa can you hear me
Tænkte jeg lige ville dele mine ønsker med jer. Dog er jeg næsten sikker på, jeg ikke får noget af det her i julegave. Men om et par måneder, så står den på 18 års. Jeg er allerede begyndt at samle ind til når jeg engang flytter i lejlighed. Dog tror jeg der går et år eller to endnu. Men så har jeg det og skal ikke tænke på det til den tid. Alle tingene har hver sin charme og jeg er faldet pladask for dem. Jeg må simpelthen eje det på et tidspunkt. Om jeg skal spare op eller ej! 

Hvad synes I om tingene på collagen. Er i selv ejer af noget af det? 

4 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med alle tingene på collagen. Sengetøjet er ret sødt og det ur vil jeg bare SÅ gerne eje! :o)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg bliver simpelthen også nødt til at eje det her inden jeg dør.. He he! :-P

      Slet
  2. æggebærgerne er bare SÅ søde!!! Ej hvor er jeg vild med dem :-)!

    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ønsker :) Syntes den lille hoptimist i træ er så fin! :)

    SvarSlet