torsdag den 21. november 2013

TiL DE KOLDE STUNDER
Det er begyndt at blive koldt, mørkt og trist vejr udenfor. Men pink/lyserød, varme og te kan redde en kold og trist morgen. Ihvertfald for mig! Jeg faldt over denne søde termokop. Synes det er så fint, når der er en lille "historie" på eller noget "kreativt". Eller bare noget andet end de helt almindelig sorte eller sølv-farvede kopper. Så kostede den også kun 30 kr eller noget deromkring. Om den virker og er tæt, det ved jeg dog ikke endnu, men det skal da komme an på en prøve! Varme drikke og noget jeg kan have det i, er klart et must have for mig i denne kolde tid. Er ikke den største fan af vinter, må jeg ærligt indrømme. Er du vinter eller sommer-menneske? Hvad drikker du mest om vinteren?

1 kommentar:

  1. Åh ja. Termokrus <3
    Jeg har selv en af dem fra TIGER, og synes ligesom dig, at de er SÅ hyggelige her i den kolde tid. Jeg kan dog afsløre for dig, at den ikke er helt tæt i toppen, hvis den bliver rystet bare en smule (jeg prøvede at stille den i min cykelkurv på vej til skole). Men hvis du går med den i hånden, skulle der ikke være problemer. Og så er de nemlig rigtig hyggelige at kigge på. Jeg håber at du bliver glad for den, og at din er lidt mere tæt end min ;-)

    SvarSlet