onsdag den 20. november 2013

H&M GOODIES
Tjek lige denne super søde sammensætning af leopard og hello kitty! Jeg er helt vild med at gå rundt i det. Ved ikke om i kan forstille jer bukserne. Monster bløde, virkelig! og så er toppen bare rigtig lækkert stof og sidder perfekt! Jeg længe gået og savlet over de her natbukser fra H&M! Jeg må ha' haft heldet med mig, for der var kun 1 par tilbage i min større. Dog tror jeg de får flere hjem, da folk har været helt elle-vilde med dem! 
// Bukserne: 79,95,- // Toppen 79,95,- // 

Hvad synes I om sættet? er nattøj også et must have for jer, nu hvor kulden står for døren? Hvad sover I i?


4 kommentarer:

  1. Virkelig fedt sæt! Jeg må i H&M!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? jeg elsker også bare at gå rundt i det herhjemme! :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak søde Janni ;-) det er jeg sikker på du også har..

      Slet