lørdag den 21. september 2013

SKO-OPBEVARING DIY
Kender i det, når man har en masse skotøjsæsker, kasser, evt. goodiebox æsker stående og i ikke rigtig ved om i skal smide dem ud eller hvad i skal gøre med dem? sådan har jeg haft det, lige til igår, hvor jeg fandt på den her idé. Det sker som regel at mine skøre ideer kommer midt om natten. Men, ja... Jeg har simpelthen fundet alle de forskellige æsker jeg havde, frem, og så sat dem som jeg synes det passede bedst, der efter tænkte jeg... Arrrrrg, det ser dumt ud at man kan se alle de forskellige logo'er på æskerne... Hmm... Nu er jeg jo så heldig, at jeg har en mor der har alverden papir og ting og sager, så hun havde en masse ruller med det her søde stjerne/blomster/mønster papir. Jeg har SÅ længe manglet noget til mine sko, har kigget over alt efter nogle smarte DIY, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget. Men nu har jeg fået noget der faldt i min smag og synes selv ret godt om det! Jeg kommer nok til at skulle udvide det lidt, hvis alle mine sko skal være her, men det er ihvertfald bare første gang det her.

Hvad synes I? hvad bruger i til opbevaring af jeres sko?

3 kommentarer:

  1. Hej. Hvor ser det bare fint ud. og -
    Sikke en fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet