onsdag den 2. oktober 2013

 GOODIEBOX AUGUST 
I har nok allerede set denne måneds goodiebox. I har nok også hørt der var ret mange der var vildt utilfredse med den denne gang, men jeg nu ret glad for min. Jeg holder mig til den positive side. Jeg elsker at det i denne box bestod af makeup til forskellige steder i ansigtet. Jeg bruger normalt ikke rigtig penge på makeup, som de her ting der var i denne måneds box, men det er dejligt at få noget nyt og spændende at eksperimenterer med! Desværre er det nok min sidste box for denne gang, da jeg har valgt at prioritere noget andet jeg hellere ville have. Men det kan i se mere om i et andet indlæg! Og nu til det box'en indholdte denne gang:

1. Cheeky Trio (full size pris 89,95,-) som er en bronzer, en blush og en highlighter. Jeg kan ret godt lide farverne, fordi de ikke er alt for ens og der er til forskellige tidspunkter, så man kan skifte lidt engang imellem! Den er jeg ret glad for, især fordi jeg godt kan lide at have lidt farvede kindben.

2. Det næste vi ser er denne MUA Trio Liploss (full size pris 39,95,-) som jeg er allermest glad for! jeg elsker at der er lidt spil og farver i læberne og det er vist også blevet ret moderne at have lidt forskellige farver på læberne, så den glæder jeg mig enormt meget til at prøve! :-*

3. Til noget nyt jeg ikke har prøvet eller hørt så meget om før, er denne gel eyeliner (full size pris 69,95,-) som skulle være rigtig god til at lave flotte og frække katte træk, som nu er så forførende og flotte. Til hvis man vil gøre lidt ekstra ud af sig selv - super god til fester eller lign. ihvertfald. Det bliver spændende at prøve!

4.  Mattify me (full size pris 89,95,-)...så hvidt jeg har forstået skulle det være noget man lægger i T-zonen for at undgå at have synlig skinnede hud, hvor den efterlader en pæn og mat hud, efter påførelse. Jeg er ikke så vild med at påfører mig for meget i mit ansigt, når det kommer til makeup, da jeg ikke rigtig føler min hud kan ånde ordentligt og at jeg ender med urenheder i ansigtet, så derfor tror jeg ikke rigtig jeg får den brugt, MEN, super sød indpakning! den faldt jeg for med det samme... Hi hi

5. Nu til den sidste ting i boxen, Statement eyes (full size pris 39,95,-) som er en øjenskygge, rigtig flot farve, men det bruger jeg så desværre heller ikke særlig meget af, så om den bliver brugt, vil tiden jo vise!

PS. Det skal lige siges at jeg ikke har afprøvet nogle af produkterne endnu, men havde en idé om at jeg nok skulle lave nogle indlæg hvor tingene er pålagt, hvis der var interesse for det? Hvad synes du om Goodieboxen denne måned? kender du goodiebox? hvad for et produkt er dit ynglings?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den var kedelig.. /:

    Jeg har opsagt min abonnementsordning med Goodiebox, fordi jeg også prioritere andre ønsker højere og så bruger jeg alligevel ikke alle produkter jeg får. Så jeg siger tak for denne gang til Goodiebox. Det har været sjovt at prøve. :O)

    SvarSlet
  2. Jeg har for 3 dage siden bestilt abonnementet og venter spændt på den første box! :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet