fredag den 11. oktober 2013

HYGGER LIDT OM MIG SELV
Nødder, te, film og så en berliner - så kan det ikke gå helt galt! Det er hvad min aften kommer til at bestå af i dag.. Jeg skal desværre op og på arbejde de andre dage i weekenden, så weekend det har jeg ikke så meget af. Så må i andre nyde lidt af weekenden for mig. Næste uge står den på praktik, så god ferie til alle dem der er så heldige at have det også! Jeg er ked af at man ikke ser så meget fra mig lige pt, men da der sker ret mange ting i mit liv lige nu, så står bloggen ikke lige højst. Dog lægger jeg inde med nogle indlæg, som I nok skal få af se i løbet af weekenden. De vil blandt andet handle om: træning, mad, sko, apps og andet godt. Det kan i godt glæde jer til!

Hvad skal I lave i weekenden?

2 kommentarer:

  1. Jeg skal imorgen kl. 15.00 , tage bussen til arbejdet, hvor jeg skal servere til en privat fest,
    sammen med min kollega, til kl. 01.00 om natten og er hjemme kl. 03.00!
    - Søndag, sove, slappe af, hygge, lave lektier og forbedre mig til ny uge!

    GOD WEEKEND TIL DIG!:b

    SvarSlet
  2. Hvad syntes du om den film, og forstod du slutningen?

    SvarSlet