fredag den 11. oktober 2013

SELVLYSENDE NEGLELAK
Elsker du neglelak? så læs med her!
Jeg synes lige jeg ville dele de her SUPER FEDE neglelakker med jer! Der har været rigtig meget med selvlysende neglelak på facebook bl.a., og jeg synes det er en vildt fed idé! er rigtig glad for at lakkerne er kommet til Danmark! Hvis du søger lidt ekstra opmærksomhed til fester, er det dét helt perfekte produkt at købe. De er heller ikke særlig dyre, hvilket jeg havde troet den slags produkter ville være. Nu går jeg ikke selv så meget til fest og lignede, men så kan mine veninder og jeg finde på at lægge neglelak, når vi er sammen, og for at gøre lidt ekstra ud af det, kan man jo bruge de her. Så kan man også få lidt sjov ud af det. Hvis din interesse faldt for disse neglelakker, så tjek da lige deres hjemmeside ud: http://fashioneyewear.dk/12-selvlysende-neglelak, der er flere fede farver at vælge i mellem derinde og servicen er helt i top - for det ikke skal være løgn, så får I da også lige en rabatkode på 10%, som i kan bruge på de lækre lakker: 10BLNY

Håber i kunne bruge dette indlæg til noget og kom gerne med jeres mening om denne neglelak! God weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar