onsdag den 6. november 2013

Bare fordi..
Ja, nattøj, nattøj fordi det er dejligt at tulle rundt i efter man har været i et dejligt langt bad. I weekenderne, hvor den ellers bare står på afslapning eller noget deromkring! og så lige med Nuser, eller som nogle ville kalde ham Snoopy. Det bliver man altså aldrig for gammel til og det vil altid være sødt. Især når det er på nattøj eller undertøj. Bum. Men jeg gik lidt rundt og skulle egentlig have noget træningstøj nede i H&M, men så spottede mit shoppe-falkeøje da lige de her sæt, til utrolig skønne og overkommelige priser! det ene kostede kun 80 kr og det andet 120 kr, hvis jeg ikke tager helt fejl. Så nu kan jeg også være med til at tulle rundt i mit dejlige nattøj, hver aften! Jubii

Sover I med nattøj? hvilket noget nattøj har I? Eller er I en af de person der ikke kan fordrage nattøj?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar