torsdag den 31. oktober 2013

So sick

Jeg ved ærligtalt ikke rigtig mere. Skal jeg stoppe eller skal jeg blive ved? hvorfor begyndte jeg? jo, det gjorde jeg af den grund: jeg elsker at tage billeder, gerne perfekte billeder. Jeg er helt vild med når billederne ser lidt reklame-agtige ud. Det er nok det, der har grebet mig en del ved det her blogger noget. Jeg elsker selv at sidde og kigge på blogs og vlogs, det bruger jeg rigtig meget af min tid på. Jeg elsker at sidde og kigge på hauls, blogge med de perfekte billeder og bolig indretninger! Elsker at bruge flere timer på at redigerer mine billeder, så de er lige i skabet. Men jeg ved ærligtalt ikke om I finder noget af det på bloggen særlig interessant? Jeg har aller mest lyst til at starte forfra og prøve at gøre det helt perfekt denne gang. For jeg elsker min blog, jeg elsker at få søde kommentar fra jer dejlige læsere og jeg elsker at dele ting fra mit liv med jer. 

Men hvad synes I? skal jeg fortsætte eller ej? Skal jeg starte på en frisk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar