mandag den 9. december 2013


Hej skønne læsere. Beklager længden mellem mine indlæg. Men jeg mistede desværre min bedre halvdel i lørdags. Altså, min hund. Igennem 11,5 år. Det har taget hårdt på mig, så det er min undskyldning for ikke at have tænkt så meget på bloggen. Julen er ikke lige frem det jeg har aller mest lyst til længere. Min mormor døde for 3 år siden og så min hund i lørdags. To vildt betydningsfulde væsner! Men jeg valgte alligevel at finde en smule stemning frem tidligere idag. Satte jule musikken på og forsøgte. Det endte ud i at jeg fik lyst til et lille jule-hjørne på mit værelse. Et juletræ og en elg. Eller hvad pokker det nu er! Men ihvertfald. I skal nok få flere indlæg fremover. Det lover jeg. Kan sige så meget at jeg har nogle klar til jer imorgen aften. I skal selvfølgelig heller ikke snyde for at se hvad der har gemt sig bag mine 2 lækre julekalendere, den første uge. Næste søndag laver jeg et indlæg hvor i kan se hvad jeg har fået gennem uge 2 også. Kæmpe jule-kys herfra! 

Hvad har du fået i adventsgave, de 2 søndage indtil videre?
Ynglings julesang pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar