tirsdag den 10. december 2013

Gummirøjser
Jeg er så glad. Efter mange års overvejelse af Hunter, så valgte jeg helt rigtigt. De er så behagelig og lækre. De andre jeg havde var også gået i stykker. Derfor var det oplagt at få nogle nye. Så piger, hvis i står og skal købe gummistøvler, som også kan bruges til vinter støvler (kræver dog tilbehør her.) men det ved de fleste jo nok. Så kan Hunters klart anbefales!

Hvad synes du om Hunter? 
Har du nogle, hvis ja, hvilke farve - kort eller lang model?  

2 kommentarer:

  1. Jeg har ingen gummistøvler!
    Det er kun derfor, jeg skal have dem
    og fordi der står hunter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad gummistøvler gælder er det smarteste nok også at bruge lidt ekstra penge, da det vil være billigere i sidste ende. Min mor har købt og købt nye, fordi de var gået i stykker. HELE TIDEN. Så klart et godt valg!

      Slet