tirsdag den 10. december 2013

Sorry for collagen ikke er verdens flotteste. Men jeg fik lige lyst til at lave et lille sko indlæg mere. Det er koldt, det meste af tiden, her i lille skod Danmark. Så varme og gode sko er klart et must have. Jeg bestilte igår de dejlige sutsko, som ses på billedet. Glæder mig til at føffe rundt i dem herhjemme! Nike er et mærke jeg har forelsket mig helt vildt i. Efter jeg modtog mine 2 nike free run. Jeg har droppet alt fra mærket converse og andre sko lignende, da min ryg virkelig ikke kan klare så dårlige sko. Kan klart mærke forskel efter jeg er begyndt at gå i mine nike! Timberland sko, kender alle. Ellers er der noget i vejen. Jeg har altid haft et crush på mærket, men har dog været for nærig til at bruge så mange penge på et par sko. Så de må komme på ønske listen til min 18 års. Super lækre og passer jo stortset til alt. Så er der hunter, som alle også kender. Virkelig lækre støvler! Har et par lange. Jeg elsker dem! gad godt eje et par korte også, da man ikke altid lige orker at rende rundt i lange støvler. Så det er klart nogle ønsker, de her lækre par sko, der ses på billedet!

Hvad synes I om skoene?

2 kommentarer: