lørdag den 19. oktober 2013

Jeg kunne ikke lade vær. Nu har jeg hørt så meget godt om Aussie og så var de på dagens tilbud, altså...Og så de baby lips dér, dem har jeg så gerne ville prøve efter de kom til Danmark og er du vimmer jeg elsker dem allerede! dog er jeg mest glad for den blå lige pt. da den ikke giver læberne nogle farve og så dufter den bare himmelsk! men selvfølgelig er jeg også glad for de 2 andre, de er rigtig gode til at pifte lidt op, på en kedelig regnvejrsdag! for det ser slet ikke overdrevet ud når de kommer på, overhovedet! de kan klart anbefales - de gør som lovet, fugter læberne og er bare lækre! Ynglings! Blax som er nogle gennemsigte elastikker, er nogle jeg også har haft et crush i godt stykke tid. Jeg kan rigtig godt lide det med at man ikke kan se elastikken, det er vildt pænt! dog er jeg lidt :-/ over at der kun er 5 stk i en pakke for 39 kr, mener jeg det var.. Men jeg glæder mig rigtig meget til at bruge dem! Alt i alt er jeg rigtig glad for dette køb denne gang!

Hvad synes du om de her ting? hvad er din ynglings Aussie/Baby lips?
 GOD WEEKEND!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar