torsdag den 17. oktober 2013

NIKE FREE RUN
Nike Free run, det er lige hvad det er!
Jeg er SÅ monster glad for jeg endelig har modtaget dem, efter en noget så besværlig forsendelse. Kan ikke rigtig anbefale siden og har desværre heller ikke linket til den længere. Men lad mig sige det sådan: de har ikke rigtig styr på deres ting der hvor jeg bestilte dem og havde jeg ikke været meget "hård-hudet", havde jeg nok heller ikke modtaget dem. Først startede de med at "sidde fast" i Hong-Kong og kom aldrig videre derfra, før jeg kontakede firmaet og fik sendt nogle nye, som så kom i dag! Man skal have en del tålmodighed, når man bestiller langvejsfra! Men man må yde for at nyde, siger de kloge jo og det har været "kampen" værd! Jeg er virkelig glad for dem, virkelig! siden jeg åbnede pakken har jeg haft det ene par på. L-O-V-E ♡ 

Hvad synes I om Nike? Ejer du selv et par eller to? Hvad synes du om de her farver og modeller? 

11 kommentarer:

  1. Hvor er de købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt på en ikke så kendt hjemmeside. Ved faktisk ikke engang længere hvad den hedder :-O

      Slet
  2. Hvad har du givet???? JEG ER FUCKING MISUNDERLIG :(

    SvarSlet
  3. Kan du ikke finde ud af, hvor de er købt? Har ledt efter sådan nogle i rigtig lang tid!

    SvarSlet
  4. Åhh hvor er de bare lækre :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ej det er også virkelig lækre! Har prøvet det samme da jeg købte mine nike air max :)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker dem! Gid jeg ejede et par! <3

    Knus Yasmin :)
    http://yasmin-larsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de mest behagelig sko jeg har gået i længe!

      Slet
  7. Hvor har du bare en lækker blog! Alt for lækre sko :-)
    Kunne du måske tænke dig at følges? :')
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, de er lækre..
      Jeg tjekker da lige din blog ud ihvertfald :-)

      Slet