tirsdag den 15. oktober 2013

Nå, mit indlæg blev så alligevel forsinket. Det undskylder jeg for! Men nu er det her og det er jo det vigtigste! 
Jeg har lige haft praktik, marsvin, kærlighedsproblemer og lidt forskelligt at se til, så det er min forklaring på, hvorfor i først får det at se nu.

Er jeg den eneste der som regel kommer til at sidde helt lost, når jeg skal finde Apps til mine Apple produkter? Sikkert ikke... Men hvis i kender nogle som bare er et MUST HAVE eller nogle i bare ikke kan leve uden, vil i så ikke være så dejlige at skrive dem nede i en kommentar. Jeg har brug for noget nyt og spændende at kigge på! Og lige til noget andet: vil i ikke også nok komme med nogle super fede ideer til hvad for indlæg i gerne vil se her på bloggen? Jeg lægger pt. inde med et par indlæg som jeg faktisk lovede ville komme i weekenden, men jeg gør klar med en masse billeder og tekst til den kommende weekend! PS. jeg modtager nok en længe ventet pakke i løbet af ugen - GLÆD JER!

2 kommentarer:

  1. Der er mange... ved ikke helt hvor jeg skal starte. Den fedeste app jeg har lige nu hedder turf. Det er et udendørs gps spil hvor man skal tage nogle zoner.. samtidig kommer man lidt ud.. ud over det er jeg meget glad for instagram. Den er vigtig. Tvtid bruger jeg også meget... så man kan se hvad der kommer i tvet. min yousee musik app kan jeg heller ikke undvære, men den kan man kun få hvis man i forvejen er kunde ved dem. endomondo er jeg også glad for.. så kan man hele tiden se hvor langt man har gået, cyklet osv.. fed app.. jeg læser mange reklamer via app's så jeg ved hvor hvad er på tilbud osv.. Nyhederne tjekker jeg også altid via forskellige apps.. ej må vidst hellere stoppe mig selv nu... Hov... kender du trollme ??? ha ha den er sød.. :P

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ikke så mange apps til min Iphone :-) Men bruger trods alt også dem hverdag dem jeg så har :) Men det er selvfølgelig de sædvanlige apps, men 1: Snapshat - 2: Instagram - 3: Endomondo - 4: DeciBlend - 5: InstaShapes :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet