onsdag den 16. oktober 2013

TRÆNING OG MÅL
Jeg indrømmer gerne at jeg ikke har været sådan rigtig rigtig aktiv, sund og alt det dér, på det seneste... For det har jeg ærligtalt ikke. Men jeg kan mærke på det hele, at jeg er begyndt at få lysten til at gøre noget ud af dét, jeg går og jamre mig over, hver gang jeg kigger mig i spejlet.

Jeg regner med snart at skulle starte i Fitness World, hvor der er mulighed for hold træning og andet godt - et ekstra plus er at man kan træne i alle fitness world'er! Skide godt! Udover det, mangler jeg en beskæftigelse, noget jeg skal lave når jeg kommer hjem efter skole. Lidt efter lidt har træning i Fitness bare sagt mig mere og mere og jeg sidder nærmest og glæder mig som et lille barn, til jeg kan begynde. Dog må jeg have lidt tålmodighed, når jeg begynder, for den har jeg ikke så meget af. Jeg vil gerne se resultater! Så hurtigt som muligt.. Men sådan er det vel med alle...og det kan jo tage tid, før de gider at vise sig, de skide resultater. Men jeg har siddet og nørdet lidt i træning og har set det er godt at sætte sig mål, istedet for bare at træne for at træne, såååå... Opstramning af baller, lår og en markeret mave - og så ville det ikke gøre noget at få strammet lidt op i de kommende mormor-arme, HA HA! :-P De mål er sat og så håber jeg at jeg bliver en fitness woman i løbet af de næste år... OG når jeg er kommet i gang, så kommer der flere trænings indlæg til jer daaaaaaaarlige mennesker derude :-*

Træner I? kender i nogle gode øvelser for mine mål? Kom med dem!
Kys kys

3 kommentarer:

  1. Jeg træner også! Jeg træner dog mest hjemme, da jeg ikke finder det behageligt at træne i steder som fitness world:)<3

    Kig gerne forbi:)<3
    http://winslow.bloggersdelight.dk/?p=327

    SvarSlet
  2. Jeg træner også i Fitness World, og jeg synes at det er virkelig rart at kunne veksle mellem forskellige hold og styrketræning på egen hånd. Jeg er rigtig glad for det, så det skal du bare se at komme igang med :-)

    Udover Fitness World laver jeg hver aften (næsten i hvert fald) disse øvelser for baller og lår. Prøv det! Det tager kun otte minutter, og giver i hvert fald ømme baller og lår, så det skulle gerne give gode resultater med tiden.

    http://regnbuensende.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte selvfølgelig linket til baller/lår-øvelserne. Det får du her: http://www.youtube.com/watch?v=5-IbQoVZbVs ;-)

      Slet